Totalul afișărilor de pagină

Ammauri Fashion Store

sâmbătă, 17 martie 2012

Review ASTOR & Fond de ten 16h Mineral Math

Gama de machiaj ASTOR, din punctul meu de vedere este printre produsele de cea mai buna calitate!  
Astazi o sa va vorbesc despre Fondul de ten 16h Mineral Match!


                                                   
16h Mineral Match cu minerale naturale, fara parfum si paraben cu aplicator integrat; datorita amestecului sau de minerale naturale se dapteaza culorii tenului si ii confera un aspect proaspat si radiant. 




Fondul de ten 16hMineral Match il folosesc periodic! Imi place pentru ca acopera foarte bine imperfectiunile, pielea capata aspect natural, plin de culoare si vitalitate. Este rezistent, l-am aplicat inainte de un eveniment important (o petrecere) si "s-a  tinut de promiusiune" 16 ore.
Datorita faptului ca are perie de aplicare integrata asigura o finisare perfecta si rapida fara sa se imprastie.
Sunt foarte incantata de acest produs "revolutionar"!


Pret recomandat 30 ron, disponibil in farmacii.                               


Voi sti folosit pana acum Fond de ten 16h Mineral Match? Ce parere aveti? 

9 comentarii:

  1. Eu folosesc un fond de ten de la Avon, insa nu este foarte bun motiv pentru care urmatorul nu va mai fi sigur de la Avon

    RăspundețiȘtergere
  2. Un fond de ten foarte bun.Din pacate l-au scos de pe piata.

    RăspundețiȘtergere
  3. eu folosesc astor 24h si e super

    RăspundețiȘtergere
  4. EU NUMAI GASESC ACEST FOND DE TEN IN PITESTI
    DE UNDE POT SA-MI IAU ERA NUANTA 001, mi se pare anormal ca un fond e ten bun sa fie scos de pe piata vreau sa sustin pt a fi scos iar pe piata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te pot ajuta eu sa ti iei 001

      Ștergere
    2. http://mercador.ro/oferta/fond-de-ten-astor-ID9IKb.html#2f30258d;r:;s: o persoana foarte de incredere.Am comandat de foarte multe ori.Recomand

      Ștergere
    3. mai stiti pe cineva care vinde acest produs? ma intereseaza tot nuanta 01 ...

      Ștergere
  5. il vreau urgent ma ajuta cineva?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Il poti cumpara de aici http://www.onlineparfum.ro/parfumuri-online/Fond-de-ten/Astor/16h-Mineral-Match-Fond-de-ten-4062.html?SMNK10078=&utm_source=magazin.acasa.ro&utm_medium=magazin.acasa.ro&utm_campaign=magazin.acasa.ro

      Ștergere