Totalul afișărilor de pagină

Ammauri Fashion Store

miercuri, 13 iunie 2012

Masti Montagne Jeunesse

Iata si premiul surpriza de la Montagne Jeunesse, de care sunt mai mult decat incantata; nu ma asteptam sa imi trimita atat de multe "delicii" minunate!
- Hmmm, abia astept sa le folosesc!




Pachetul contine:
1. Masca antiacneica
2. Masca fierbinte cu vanilie
3. Masca hranitoare cu capsuni
4. Masca de fata cu namol de la Marea Moarta
5. Masca tonica de fata cu Aloe Vera si Ceai Verde Face Spa
6. Masca de fata cu ulei de maslin virgin
7. Masca exfolianta cu castraveti
8. Masca hidratanta cu ciocolata
9. Msca de fata cu coacaze si merisoare
10. Plasturi puncte negre pentru nas
11. Gel pentru picioare obosite cu extracte de cirese si menta
12. Masca exfolianta & dezodorizantapentru picioare cu extract de pepene verde si menta

Pe langa masti am primit si o Bratara cu Perle (alba), potrivita stilului meu in materie de bijuterii



Si un stick, care este adorabil...




Pe aceasta cale tin sa le multumesc celor de la Apollomod, care sunt atat de generosi.


Voi ati folosit pana acum mastile Montagne J.? 

8 comentarii:

  1. Sa le folosesti cu placere. Nu am folosit mastile dar cu siguranta le voi incerca, macar una :)

    RăspundețiȘtergere
  2. sa le folosesti cu placere - astept un reviewr la plasture puncte negre ptr nas

    RăspundețiȘtergere
  3. sa le folosesti cu placere!
    si eu am folosit cateva din masti si le ador <3

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte dragutz gestul celor de la Apollomod.Am incercat si eu cateva masti de la Montagne Junesse si imi plac la nebunie.Preferata mea, ramane masca fierbinte cu vanilie:)Vreau sa incerc masca pt.picioare:D

    RăspundețiȘtergere
  5. sa le folosesti cu placere nu am folosit nici o masca pana acum

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa le folosesti cu placere! Am si eu acelasi minunat cadou de la Montagne Jeunesse, am participat si evenimentul minunat organizat de ei.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai la masti acum de-ti ajung tot anul :P ... sa le folosesti sanatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. felicitari! foarte draguti cei de la apollomod, eu am sa primesc produse Titania :)

    sti de concursul de pe blogul meu? nu mai sti daca ti-am spus...
    http://anfreutza.wordpress.com/2012/06/20/concurs/

    RăspundețiȘtergere